پسر خوب آن سوی حافظیه خیلی زود میان روزنه و تاریکی پنجره‌ای رو به روشنایی گشود و مماس با سرنوشت تا قله‌های خوش سرشت بالا رفت.

واگویه‌های شماره ۷ قشون قرمزها در قدس/ سروش رفیعی: این لیگ زنگ تفریح ندارد

به گزارش قدس آنلاین، حالا سروش رفیعی در ساحت  سی‌وچهارسالگی به هیئت توپچی دنیا دیده‌ای درآمده که از پشت عینک منطق به اتفاقات می نگرد و علقه‌ای به غوطه ور شدن در آکواریوم تشویش ندارد. وقتی او جامه سلطان صاحبقران را بر تن کرده، لابد باید شبیه پسر محله عارف در کمرگاه کارزار افراخته و افروخته بدرخشد و کمربند سرخ را محکم و محکم‌تر کند. او چندی پیش در مصاحبه‌ای با گلایه از بیرانوند و اسماعیلی فر از احترام به هواداران و تعصب به باشگاه گفت و نشان داد که به مرز پختگی رسیده و می‌تواند در قالب فرمانده‌ای تمام عیار به رهبری تیمش در داخل و خارج زمین بپردازد.

واگویه‌های تفنگدار شماره ۷ که روح مصممش مغایرتی با جان مجسمش ندارد، پیش روی شماست.

*به دقیقه اکنون ارتش سرخ چقدر آماده است؟

- ما هفته به هفته بهتر می شویم و شک نکنید خیلی زود چهره واقعی پرسپولیس را خواهید دید.به هر حال بازیکنان جدید باید با تیم هماهنگ شوند و جوان‌ترها خودشان را پیدا کنند تا راه پیشتازی هموارتر شود. یادتان باشد بازی در پرسپولیس کار ساده ای نیست  و بزرگی طلب می‌کند.

*موسیو گاریدو تا اینجای کار چطور عمل کرده؟

-ایشان یک مربی حرفه‌ای است و تفکرات مختص به خودش را دارد. آقای گاریدو به دنبال آن است اسکواد جذاب و کارساز پرسپولیس را ارائه دهد و با تکیه بر پلن‌های مؤثرش دوباره قرمزها را پرچمدار لیگ کند.او در همین مدت ارتباط خوبی با بچه‌ها پیدا کرده است.

* کار اما سخت است!

-دقیقاً. این لیگ دیگر زنگ تفریح ندارد و همه تیم‎ها با قدرت وارد شده‌اند تا در هفته‌های پایانی به دردسر نیفتاده و در دست‌انداز نیفتند. ما اما پرسپولیس هستیم و راه را بلدیم و خوب می دانیم چطور باید حرکت کنیم تا زودتر از حریفان به مقصد برسیم و پرچم سرخ را بیفرازیم.

*دوری از آزادی سخت نیست؟

-خیلی. متأسفانه قهرمان لیگ زمین ندارد و نمی‌تواند در خانه اش به میدان برود. انصافاً این خیلی بد است و تناسبی با فوتبال حرفه ای ندارد. راستش خسته شدم آن‌قدر درباره ضعف زیرساخت‌ها و کمبود امکانات حرف زدم. اینجا بعضی حرف‌ها اثر ندارند و مشت به سندان کوبیدن است. چه می شود کرد.

*سروش رفیعی در قامت هافبک تهاجمی در فوتبال مدل خاص پرسپولیس به حمله از صفر تا نود چقدر معتقد است؟

-پرسپولیس زلزله را از دیرباز با فوتبال تهاجمی می شناسند و ما هم سعی کردیم به گونه ای بازی کنیم که هواداران از تماشای فوتبال شناور و رو به جلو سیراب شوند. امسال خوشبختانه تیم از ابزارهای تهاجمی مناسبی برخوردار است و با تاکتیک‌های ترسیم شده آقای گاریدو به همان تیمی بدل خواهیم شد که فوتبال دوستان می‌خواهند. کمی صبر کنید تا از تیم قدرتمند لیگ جدید رونمایی کنیم. هنوز به هفته دوم نرسیدیم.

*باز شدن پای وی‌ای‌آر را به فوتبال ایران باید به فال نیک گرفت. قبول داری؟

- به هر ترتیب وی ای آر کاری می کند که عدالت پیمانه شود، ضریب خطا پایین بیاید و در بزنگاه‌ها درست‌ترین تصمیمات اتخاذ شود. امیدوارم وی ای آر در همه ورزشگاه‌ها مستقر شود تا از این پس هیچ اما و اگری وجود نداشته باشد. رک و پوست‌کنده می‌گویم در فوتبال پر سر و صدای ایران اگر  وی ای آر نباشد، جنگ و مرافعه برپا خواهد شد و این حق باشگاه هاست که از این مزیت برخوردار شوند.

* و جدال حساس پرسپولیس-تراکتور زیر ذره بین سروش؟

-تردید نداشته باشید یک بازی مهیج و تماشاگرپسند را خواهید دید. ما از شرایط سخت بدنسازی رها شدیم و از این هفته سبکبال تر در زمین حاضر خواهیم شد. دوست دارم همه امتیاز این بازی را بگیریم و پس از آخرین سوت داور میلیون‌ها قرمز دوست را شاد کنیم. من خیلی امیدوارم.

*رودررویی با ترابی و بیرانوند و اسماعیلی فر و عبدی چگونه رویارویی خواهد بود؟

به هر حال در دنیای حرفه ای از این رفت و آمدها همیشه بوده و هست و این بازیکنان هم در رفتن به باشگاه تراکتور مختار بودند و تصمیم شخصی‌شان این بود. حالا هم با هم رفیق هستیم اما برای پیروزی هیچ‌کدام از ما پا پس نمی‌گذاریم. برایشان آرزوی موفقیت دارم. همین.

*امیدمافی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.